29. elokuuta 2010

Desibelit koholla(ko)?

Tästä aiheesta nyt jäi vielä sen verran kirjoittamatta et jatketaas siitä mihin edellisessä jäätiin. Useat kaverini ovat kysyneet minulta että kuinka saan päivisin nukuttua, vuorotyötä kun teen, että eikö Minnin huutelu pidä minua hereillä. Ja samaisissa keskusteluissa on tullut puheeksi että peitänkö häkin jollain hupulla päiväksi/yöksi kun nukkumaan menen.
Vastaus tähän on ei, pari kuukautta on tuo neiti talossa nyt ollut, ja kertaakaan en ole herännyt neidin huutelun takia. Mielestäni Minni kyllä tajuaa milloin nukutaan, eli ollaan hiljaa. Ainakin useammat kerrat kun olen töiden jälkeen sohvalle lintuhäkin viereen nukahtanut keskellä päivää, olen saanut nukkua aivan rauhassa. Ja siitä kun olen herännyt ja avannut silmät, olen saattanut 15-30min vain seurailla neidin puuhastelua, ja kertaakaan ei ole linnusta pahemmin ääntä lähtenyt. Mutta sitten kun olen noussut ylös, on samantien häkistä alkanut viheltely ja tervehdysten huutelu :-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti